wtorek, 25 sierpnia 2015

132. Zaginione prezenty

Czy Wy też tak macie, że ciągle czegoś poszukujecie? Mnie zdarza się to bez przerwy. Może dlatego, że tak na prawdę nie mam własnego miejsca, a wszystkie moje przydasie lądują pod kanapą :( Ciągle czegoś szukam. Ostatnio poszukując ramek, które wiedziałam, że kupiłam i gdzieś powinny być, natknęłam się na lalki, które trafiłam u Ewy-Hubki, a którymi się nie pochwaliłam. Tak więc dzisiaj nie będzie kartek, pudełek ani żadnych wytworów, będą tylko zaginione prezenty i moje pierwsze wygrane candy.
Na początek lalki od Ewy. Jak na razie zrobiłam tylko jedną kartkę z lalą (można ją zobaczyć TU), ale mam w planie następną, już niedługo. A żeby było weselej, to Ewa przysłała mi jeszcze jedną lalkę i całe mnóstwo przydasi wraz kolczykami dla mojej córki. Ewuś, kolczyki są fantastyczne, ale dzisiaj pokażę te cuda, które są tylko dla mnie i za które serdecznie Ci dziękuję :DDD

A teraz moje pierwsze wygrane candy, które zorganizowała Kasia z bloga Ręcznie robione-pasje Katki. Jak tylko dowiedziałam się o wygranej byłam przeszczęsliwa, ale jak dostałam przesyłkę to szczena mi opadła - tylu wycinanek i przydasi to ja się nie spodziewałam. Kasiu, serdecznie Ci dziękuję za niespodziankę :DDD

A na koniec ciekawska koteczka, która zawsze sprawdza przesyłki.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za cudowne komentarze oraz życzę wszystkim dobrej nocy i słodkich snów :DDD
Jola

10 komentarzy:

  1. Same skarby!Gratuluję oczywiście ;)Kotek cudnej urody,jakby "sąsiad" mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności :) Czekamy teraz na prace z ich wykorzystaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super scrapki! Też miałam na nie chrapkę:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. moja kota tez zawsze musi obwąchać co ja tam fotografuję ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj Kochana zazdroszczę takich prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach zazdroszczę tych wszystkich cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę tylko pogratulować takich cudności :)Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...