Etykiety

piątek, 8 stycznia 2016

164. Kwiaty, kwiatki, kwiatuchy, czyli trochę lata zimą

Kochani, za oknem mróz i śnieg, a mnie zachciało się trochę lata... Nie, to nie tak, że nie lubię zimy, bo lubię... Właściwie to lubię każdą porę roku, ale tak jakoś zatęskniło mi się za latem... Dzięki temu powstał cały koszyczek kolorowych kwiatów, kwiatków i kwiatuchów... O, właśnie takich...

Ale, ale, to jeszcze nie koniec tego posta. Tak sobie pomyślałam, że wszystkie te kwiaty komuś podaruję i w związku z tym ogłaszam
KWIATOWE CANDY W MOIM ZACISZU. 
Ktoś chętny????

Zasady:
1. Jeżeli macie ochotę na wzięcie udziału w zabawie, zostawcie komentarz pod tym postem.
2. Mili obserwatorzy mojego bloga, możecie zwiększyć swoje szanse w losowaniu wpisując drugi komentarz.
3. Proszę o umieszczenie banerka o candy na pasku bocznym swojego bloga, niech inni się też dowiedzą, że w Moim Zaciszu trwa zabawa.
4. Wyniki candy ogłoszę do 02.02.2016 roku.
5. Wysyłam tylko na terenie Polski.

Życzę powodzenia :DDD

Serdecznie dziękuję za wizytę i przemiłe komentarze pod moim poprzednim postem.
Pozdrawiam
Jola

99 komentarzy:

  1. Jolu, kwiaty są przepiękne! Więc ja już się zapisuję na candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, szalona ależ wiosennie tu u Ciebie :D zapisuję się, a jakże zapisuję i już 3mam kciuki za losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i obserwuję już jakiś czas :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. no i oczywiście obserwuję więc wpisuję się drugi raz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowności! Aż się w oczach mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam specjalnie szczęścia w losowaniach, ale próbować trzeba, więc jako obserwatorka bloga wpisuję się drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję już od dawna, więc zgłaszam drugi komentarz:)
    P.S. Kwiaty CUDO, majstersztyk!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś przepięknego pojawiło się na moim monitorze. Widziałabym takie kwiaty w moich pracach. Staję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może podwójny los przyniesie mi szczęście w candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kwiaty,cudowne,wiosenne,nie mam szczęści ale próbuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje więc wpisuję się drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu sa po prostu niesamowite! ja bardzo chętnie, ale banerek jutro!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję , a budkę z poziomkami to codziennie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś, przepraszam za banerów, wieczorem będzie, buziaki

      Usuń
  15. Kwiaty są piękne :) stoję grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooosz jakie cudowności :) Oczywiście, że staję w kolejce po te kwiatuszki..zawsze je podziwiam. Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I z chęcią zwiększę swoją szansę na zdobycie tych piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany! Jak zobaczyłam ten kosz pełen kwiatów to aż mnie zatkało... to wygląda tak... bajecznie, magicznie! Te kwiatki są tak różne, kolorowe... jak zerwane z jakiejś idealnej, fantastycznej krainy! Podziwiam, że zrobiłaś je sama - dla mnie to czarna magia...

    A że scrapków posiadam niewiele, to dam sobie szansę - może uśmiechnie się do mnie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A że obserwuję od dosyć dawna, to pozwolę sobie dać sobie drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatki są cudne :) z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiatki są przepiękne! Ach choć parę ich mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście staję w kolejce, http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja skromniutko poproszę chociaż o jeden taki kwiatek...coś nie udaje mi się popełnić takiego cuda....

    OdpowiedzUsuń
  24. A jak można....to jeszcze proszę o jeden więcej...

    OdpowiedzUsuń
  25. Obok takiej ferii barw, obok takiego bogactwa kwiecia nie można przejśC obojętnie, Jolu jesteś bardzo zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję :) ...więc dubluję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne kwiaty, a jak różnorodne :) Z przyjemnością Jolu się zapiszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. I po raz drugi jako obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No, to żeś mnie zaskoczyła :).

    Najpierw patrzę jakie cudne kwiatki zrobiłaś, które wyglądają jak żywe, a do tego chyba każdy inny. I szczęka mi opadła z wrażenia.
    A tu piszesz jeszcze, że je komuś podarujesz i z tego wszystkiego dostałam ślinotoku hihi.

    No ale pozbierałam i powycierałam i pełni nadziei ustawiam się w kolejce po te cuda :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wrażenia zapomniałabym o drugim komentarzu :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu tylu pięknych kwiatków. :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudne :) Z nadzieją staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję więc dodaję drugi komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, bardzo chętnie o nie powalczę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojoj ale cudo! Piękna kolekcja :)Superowa kolorystyka.... byłyby idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście od dawna obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No jasne, że się zapisuję...
    Pięknie kwiatowo, to coś dla mnie!!

    Pozdrawiam, Martita

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne kwiatuszki więc staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale produkcja! Szacun! Chętnie przygarnę kilka takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ feeria barw kwiatów!
    Takie Candy jakże si nie skusić?!
    Z radością udział biorę!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. szalona kobieto , Ty naprawdę chcesz oddać dobrowolnie te cudeńka ... och jak nie skorzystać z takiej okazji . Pewnei że chętna

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj, pierwszy raz u Ciebie, ale za pewno nie ostatni, gdyż przywołał mnie tu zapach tych cudownych kwiatów, wspaniała kolorystyka i piękno prac. Cudowności przygarnęłabym gdyż ostatnio brakuje mi słońca, gdyż za oknem szaro i buro, i pogoda nie zachęca do wyjścia, więc chociaż niech ten piękny, wiosenno letni bukiet doda energii i chęci do pracy, .Jestem jak najbardziej na tak, aby przygarnąć te cudne kwiaty!! Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kwiaty!
    z ogromną nadzieją zapisuję się .

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne! Śliczności! Uwielbiam ręcznie robione kwiatki i podziwiam osoby je tworzące, bo ja jeszcze nie stworzyłam żadnego. Kwiatków nigdy dosyć. Mnie wiecznie ich brakuje.
    Info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję dlatego - skoro mogę - dodaje drugi komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję, więc dodam jeszcze jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekne kwiaty. Z przyjemnoscia ustawie sie w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Ooooooooooooooooo!!!!!!
    I ja staję po te cuda, są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeśli z tęsknoty za wiosną powstają u Ciebie takie cudeńka ,to zimo trwaaaj ;-)))Zapisuję się i ja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam takie kwiatki więc i ja się zapisuję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  52. O matulu, taki kosz kwiatów to istny raj, który mi się marzy. Dlatego z miłą chęcią też zapisuję się na Twoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne kwiatki, chętnie zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  54. Z chęcią zostaję tutaj na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne kwiatki. Pachnie wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudne kwiaty ciężko jest się im oprzeć :) dlatego zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. A że obserwuję już dłużej więc wpisuję się raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ależ tu kwiatowo, ja się równiez przyłączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochajmy kwiaty i jak nie kochać kwiatów ...

    OdpowiedzUsuń
  60. Wpadam do ciebie coraz częściej , dopisałam sie więc do obserwatorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dopiero co skomentowałam na innym blogu ,że wiosny wypatruję,a tu u Ciebie tak kolorowo,ze ten koszyczek pełen kwiatów aż uśmiech wywołał.Oczywiście dołączam się do zabawy :) Banerek już wisi ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Oczywiście obserwuję od dawna...teraz z imienia jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. ach i ja ustawiam sie w kolejce :) sliczne kwiatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. może szczęście dopisze ...

    OdpowiedzUsuń
  65. oj chetnie sie dolacze- takich cudeniek to ja tworzyc nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne kwiaty! Ustawiam sie w kolejce. Może przed imieninami dopisze mi szczeście.

    OdpowiedzUsuń
  67. Dołączyłam do obserwatorów i będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne kwiaty! :) Istne lato w środku zimy!

    OdpowiedzUsuń
  69. Prawdziwa wiosna u Ciebie, zgłaszam się do zabawy z nadzieja na cudne kwiatuszki.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Drugi raz sie zgłaszam jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  71. To jeszcze raz ja :-) OBSERWUJĘ :-P

    OdpowiedzUsuń
  72. Kolejka długaśna, ale nie ma się co dziwić. Przygotowałaś prawdziwe cuda. Nawet kilka kwiatuszków uszczęśliwiłoby mnie do granic możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję i na pewno zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również ustawiam się w kolejce, banerek już jest: http://asiab-mojehafciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. A że zostałam obserwatorem i chętnie zostanę tu na dłużej (ba..nawet drugą setkę rozpoczęłam:P), to zostawiam drugi komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wspaniałe kwiaty! Bardzo chętnie przygarnę! :)
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  77. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w Twoim candy. Kwiatuszki są przepiękne a jeszcze ta ilość. Uff. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam. Kiedyś może poszczęści mi się. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie na candy i nowy wiosenny post. Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Biorę udział w Twoim candy. Te kwiatuszki, eh oczopląsu można dostać. Piękne. Pozdrawiam Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. kwiaty są rewelacyjne! chetnie stanę po nie w kolejce i liczę na troszkę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zostałam obserwatorką,a banerek wisi tu http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  81. Widok tych kwiatuchów zapiera dech w piersiach :) Cudności!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. ostatni będą pierwszymi :) uffff zdąrzyłam :):))

    OdpowiedzUsuń
  83. oczywiście z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  84. ależ cudna ta łąka! z przyjemnością pooglądałam, a to sie ucieszyła szczęściara, kt wygrała :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...