Etykiety

środa, 8 czerwca 2016

193. Urodzinowo

Dzisiaj po męsku i urodzinowo. Nigdy nie wiem jak takie kartki robić, dlatego są one przeważnie bardzo proste. I ta też taka jest. Jedyną jej ozdobą jest przepiękny brązowy papier ze wzorem złotych róż oraz butelka starej whisky. No to na zdrowie!


Kochani, serdecznie Wam dziękuję za tak miłe przyjęcie moich pierwszych zmagań z foamiranem. Materiał jest dość przyjemny, ale powiem wam w sekrecie, że kwiaty z papieru czerpanego wydają mi się mimo wszystko bardziej naturalne i jak dla mnie wyglądają o wiele lepiej.
Pozdrawiam
Jola

18 komentarzy:

  1. Świetna! Fantastycznie wykorzystałaś te trybiki. Dla mnie męskie kartki to też trudny temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka piękna,prawdziwie męska,też zawsze mam problem z męskimi kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, kartka męska aż kipi testosteronem, dla mnie takie klimaty to też zawsze wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna, i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękno tkwi w prostocie :) cudowna jest a te wszystkie trybiki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka świetna ,motyw kwiatowy nie rzuca się w oczy .Pozostałe elementy idealnie pasują dla mężczyzny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie poradziłaś sobie ! Wyszła idealnie ! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ci ja ten sam papierek, czeka na swoją premierę :) Kapitalne połączenie złota z tym błyszczącym brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super męska kartka :-). A ja właśnie uczę się robić kwiatki z papieru czerpanego :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. NO NIEŻLE :) jak na kartkę której nie umiesz zrobić wyszła Ci znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała karteczka, cudowna kolorystyka:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na trybie,zębatki- oryginalnie. Co do kwiatków z czerpanego papieru,zgadzam się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na trybie,zębatki- oryginalnie. Co do kwiatków z czerpanego papieru,zgadzam się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...