Etykiety

sobota, 22 lipca 2017

256. Wyniki Candy

Kochani serdecznie dziękuję za tak liczne przybycie na moją urodzinową imprezkę. Dziękuję wszystkim za życzenia i wszystkie przemiłe słowa. Starałam się zajrzeć do Was wszystkich i pozostawić ślad, mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Jak tylko skończę następny etap mojego remontu będę częściej Was odwiedzać.

Ale żeby już nie przedłużać...
Zwycięzcą mojego CANDY jest...





NR 3 

AGNIESZKA WARDZIŃSKA

Gratuluję!!!

Agnieszko, proszę o kontakt na maila, paczka czeka na wysłanie. 

Pozdrawiam serdecznie
Jola

27 komentarzy:

  1. Gratuluję Agnieszce i pozdrawiam Cię Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak było blisko !!!Agnieszce gratuluję z całego serca :) Tobie Jolu dziękuję za zorganizowanie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu ależ jestem szczęśliwa ze do mnie los się uśmiechnął:-) cuda wygrałam. Dziękuję:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Agnieszce i dziękuję Jolu za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga- Ty szczęściaro- gratulacje :-D Dziękuję za zabawę!:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, a Agnieszce gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej i dziękuję za urodzinową zabawę:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, dzieki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Agnieszce i dziękuję za wspólną zabawę. Zapraszam również na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Agnieszce, a tobie dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Agnieszce :) A TObie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Agnieszki :-D rychłego końca remontu życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Agnieszki :) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam CIę serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za zabawę :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla Agnieszki gratulacje, a dla Ciebie podziękowania za zabawę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję Agnieszce☺
    serdecznie pozdrawiam i życzę miłego popołudnia♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę i emocje:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Agi :) Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...