Etykiety

niedziela, 24 września 2017

267. Pierwsza świąteczna

Zrobiliśmy sobie przerwę w remoncie, bo jakoś tak kiepsko nam idzie. Może to jesienne przesilenie...
Ale ponieważ ja nie umiem tak siedzieć i nic nie robić, to machnęłam sobie kartkę. Taką skromniutką, malowaną farbkami, bo oczywiście pędzel to mi już chyba przyrósł do palców.
Tak więc, pierwsza w tym roku kartka BN, nic wielkiego, takie tam maziaje ;).


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

20 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Cudowna choinka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i maziaje, ale kartka ma swój urok! Choineczka śliczna! A tak swoją drogą, to coraz więcej świątecznych prac na blogach się pojawia. Pozdrawiam Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu jak to są maziaje to ja chciałabym tak "maziajować" Choineczka świetna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie tam maziaje... chciałabym umieć tak ładnie sobie pomazać :) Karteczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maziaje mówisz! Piękne maziaje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic wielkiego, ale rewelacyjna kartka!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie skromniutkie są najfajniejsze :-D Piękne tło i prezenty :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic wielkiego ? jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. cuuuuudowna,pięknie nic takiego <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, wygląda jakby była w 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie i bardzo nastrojowo się zrobiło za sprawą Twojej kartki:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te mazaje, karteczka prześliczna, ja już mam ponad 20 :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowa i ładna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...