Etykiety

środa, 16 stycznia 2019

346. I po świętach...

Ja tylko na chwilkę. Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Kochani, chciałam Wam podziękować za wszystkie życzenia świąteczne, te rzeczywiste i wirtualne.
A szczególnie dziękuję:
 Uli, która zawsze o mnie pamięta, a Jej piękne ozdoby wzbogacają moją choinkę,
Małgosi, dzięki której mój dom pachniał świętami jak nigdy,
Agnieszce, której kartki i życzenia są zawsze tak piękne i miłe,
Ani, której kartka sprawiła mi wielką niespodziankę,
scrapkowo.pl za przepiękną kartkę i życzenia
oraz Wam wszystkim, którzy zostawiliście mi tyle cudownych życzeń ♥♥♥






Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego roku.
Jola

9 komentarzy:

  1. Piekna choinka moja już schowana ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne życzenia dostałaś :) ja też mam na choince te same pierniczki od Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joluś przepiękna choinka, karteczki cudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem i tulę :) Cieszę się, że się pojawiłaś Jolu, a choinka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) jest mi niezmiernie miło widząc ozdoby na choince :) buziaki dla Ciebie kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...