Etykiety

czwartek, 17 października 2019

366. Z bocianem

Ślubne pudełko dla bardzo aktywnych nowożeńców, którzy uwielbiają jazdę na rowerach oraz wspinaczkę, a do tego jednym z ważniejszych elementów miał być bocian z pakunkiem.  Co prawda nie jestem zwolennikiem sugerowania młodym, że celem małżeństwa są dzieci, bo z tym różnie bywa i może to sprawić więcej przykrości niż radości, to jednak umieściłam tu bociana z zawiniątkiem, ale bez dzieciątka. Może pamiętacie, jak  w jednym z postów pisałam, że w słowiańskiej tradycji, bocian zwiastował również radość, szczęście, powodzenie i bezpieczeństwo, i dlatego umieściłam go w pudełku. Niech więc młodym los sprzyja :D.
Bociana ulepiłam sama, może nie jest idealny, ale uważam, że wyszedł całkiem wiarygodnie. Ilustracje znalezione w necie, dziękuję za udostępnienie.
Dziękuję wszystkim za tak miłe komentarze pod moim ostatnim postem, bardzo się cieszę, że spodobało się Wam moje pudełko. Mam nadzieję, że i to Wam się spodoba.








 

Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

19 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełeczko. Z wierzchu delikatne i romantyczne a w środku pełne barw i radości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są takie pudełka robione z myślą o danych osobach, ich upodobaniach! Trafiłaś Jolu w 100%! Super pomysł z bocianem :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełeczko :) i ten bocian! ACH!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super ozdobiona każda ścianka boksu, bardzo mi się podoba kolorystyka. I mądrze napisałaś na temat sugerowania młodym "o dzieciach"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zapomniałam Joluś napisać, że bocian jest piękny, masz zdolne ręce :)

      Usuń
  5. Cudne pudełeczko, buzia się sama usmiecha na ta dobrą nowine :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny środek! Góry w tle, kolory i cudny bociek tworzą historię młodej pary :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joluś przede wszystkim brawa za bociana!!! Wyszedł Tobie super!!! Jest piękny! Wspaniale, że przypomniałaś o jego symbolice, bo mam wrażenie, że często kojarzy się tylko z dziećmi :)). Całe pudełko jest piękne!! Powodzenia w zabawie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmarzyłam się przy tych wycieczkach rowerowych i wspinaczkach górskich :).

    Bocian jest super. Całość cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, że to sugerowanie dzieci może być troszeczkę denerwujące ale u ciebie świetnie ten bociek wygląda. W ogóle całe pudełko jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowy i niestandardowy box. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna, bardzo pomysłowa i romantyczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny box:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Очень интересная работа! Прекрасный подарок! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...