Etykiety

niedziela, 23 lutego 2020

374. The Queen Mermaid by Nora Corbett

Jakiś czas temu natrafiłam na hafty opracowane przez Norę Corbett i oczywiście zachwyciłam się nimi. A, ponieważ kartki trochę mnie już znudziły, postanowiłam zabrać się za haftowanie. Pierwszy wzór jaki wybrałam okazał się bardzo trudny, ale nie w wykonaniu tylko w dobraniu wszystkich tych ozdobnych elementów, które miały się na nim pojawić. Nie mogłam dobrać odpowiednich koralików i nici, nawet tych zastępczych, ale nie poddałam się. Wyszukałam inny wzór i zaczęłam przekopywać internet aby dobrać wszystkie elementy. Udało się: koraliki Mill Hill zastąpiłam odpowiednimi koralikami Toho, kryształki łezki i kwiatki - to szklane czeskie koraliki, nawet udało mi się dobrać odpowiednie brokatowe nici. Jak już wszystko zgromadziłam zabrałam się za haftowanie i dzisiaj mogę Wam zaprezentować to, co udało mi się zrobić.






Dziękuję za wizytę i komentarz ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

18 komentarzy:

  1. Przepiękny haft!
    Podziwiam Twój upór w szukaniu odpowiednich koralików i nici. Kiedyś szukałam materiałów do jednego z wzorów Mirabilia, ale się poddałam, bo ja oczywiście musiałam mieć oryginalne nici i koraliki, a w polskich sklepach nie wszystkie były dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudne.Podziwiam skrupulatność z jaką jest wykonana syrenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca Jolu. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, przez duże "W", no rewelacja, busia się sama uśmiecha, co tam buzia, uczta dla oczu :) brawo, brawo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tu było sporo haftowania, podziwiam, ale warto było spędzić nad nim każdą jedną godzinę, bo efekt końcowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUdny!!!!! Uwielbiam jej wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że wybrałaś przepiękny, ale też skomplikowany wzór. Z wykonaniem poradziłaś sobie znakomicie. Te wszystkie detale, koraliki i kryształki robią ogromne wrażenie. Zachwycająca praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam projekty Nory, w szafie leży od lat nieskończona syrena , a Twoja jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to jest piękne. Kolorki, sam wzór i te koraliki... po prostu cudo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, cudnie Ci się zrobił ten haft!wow,wow i jeszcze raz wow😍😍😍😍 pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to jest pięne,niesamowity haft.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ona fantastyczna:) Niesamowita praca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudeńko!!! Jesteś mega zdolną kobietą :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...