Etykiety

czwartek, 12 listopada 2020

384. City Cat

 Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny haft krzyżykowy. Obrazek jest nieduży, bo ma jedynie 11,25x23,59cm, ale dał mi nieźle w kość. Kolory nici są bardzo do siebie zbliżone, więc czasami trudno je rozróżnić na kanwie, poza tym trzeba uważać, bo tymi samymi nićmi raz haftuje się podwójną raz pojedynczą nitką, raz krzyżyk raz pół krzyżyk, a do tego wszystkiego jest też dużo białego do haftowania. Jednak warto było się pomęczyć, bo efekt jest bardzo fajny. Mam z tej serii cztery obrazki do wyhaftowania, więc będzie dalszy ciąg.



Dziękuję za odwiedziny i komentarze ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie

Jola


14 komentarzy:

  1. Jolu jest przepiękny!!! Widać jak misternie go wyhaftowałaś, ale jest naprawdę imponujący. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to mega trudny musi być! Super sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek. Oj kiedyś też dużo krzyżykowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam!!! Dla mnie to kosmos wyszyć cos takiego! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Wygląda jak namalowane, a nie wyszydełkowane. Majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krásna a zaujímavá výšivka!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten haft.Przemyślany w każdym szczególe.Wspaniale wygląda ta latarenka :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz piękniejszy obrazek się wyłania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna seria! Jolu, gdzie mozna zamowic wzoru wzroy do tych haftow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Schematy zamawiałam na https://www.etsy.com/shop/MIYAstitch?ref=l2-about-shopname Pozdrawiam :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...