Etykiety

środa, 4 marca 2015

104. Pamiątka na chrzest

Zanim pokażę moją nową kartkę, chciałam napisać o pewnej małej dziewczynce. Dziewczynka ma na imię Martynka i 21. marca będzie obchodzić drugie urodziny. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że maleństwo jest ciężko chore. W związku z tym jest prośba o wysłanie kartek urodzinowych. Wszystkich szczegółów można dowiedzieć się na blogu Mili http://papierkowe-i-inne.blogspot.com/2015/03/taki-may-apel.html. Moja kartka jeszcze się robi, jak tylko będzie gotowa to ją  pokażę.
A teraz kartka przygotowana jako pamiątka na chrzest dla chłopca. Kwiaty są zrobione przeze mnie z papieru czerpanego Namaste: białego, niebieskiego i zielonego.

A na koniec mała dokładka do mojego candy: papier czerpany i trochę pręcików do kwiatów.


38 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba - jest taka delikatna. Świetny ten niebieski kolor!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci te kwiaty wyszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Pierwszy raz takie robiłam :).

      Usuń
  3. Piękna praca. Taka pamiątka na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że tak będzie :).

      Usuń
  4. Piękna praca, odwiedziłam blog Mili i chętnie wyślę karteczkę w swojej technice pergamano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Bardzo się cieszę :))).

      Usuń
  5. Piękna praca! i zazdroszczę cierpliwości przy robieniu kwiatków! Ja kupiłam gotowe, bo mi jakoś nie wychodziły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :DD. A te kwiatki są bardzo łatwe do zrobienia :))).

      Usuń
  6. Wooow ale zestaw! piękna kolorystyka, super wykonanie , no i te kwiatki... uwielbiam... bardzo żałuję, że z racji swojego nadgarstkowego problemu nie mogę na razie (mam nadzieje) zrobic choc odrobine podobnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D. Mam nadzieję, że ten problem nadgarstkowy szybko minie , bo robisz przepiękne kwiaty :D.

      Usuń
  7. Pamiątka jest cudna, a te kwiatuszki jak żywe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spodobało mi się robienie tych kwiatków, są proste w robieniu, a wyglądają dość efektownie :).

      Usuń
  8. Piękna pamiątka :) A kwiatuszki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiątka cudownej urody.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna!!! :) Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. 3 miejsca=3 wielkie paczki :) Wystarczy zrobić lub opisać projekt :)

    Pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna książką wyszła :-))) Świetna okładka , lubię motyw świecy na kartkach z okazji chrzcin :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne są te kwiaty :) Cudna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest rewelacyjna i ma piękny kolor:) Wszystko tak cudnie dobrałaś - jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba, bo sama jestem z niej bardzo zadowolona :DDD.

      Usuń
  14. Bardzo elegancka i jakże wypracowana pamiatka. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, to na prawdę bardzo prosta kartka :DDD.

      Usuń
  15. Piękna, a kwiaty cudne :)
    Zapraszamy na naszego bloga kreacje.naszegagatki.pl oraz karteczkową rozdawajkę https://www.facebook.com/naszegagatkipl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...