Etykiety

piątek, 17 listopada 2017

278. Urodziny Rapakivi

Rapakivi obchodzi właśnie 6 urodziny i z tej okazji organizuje urodzinowe wyzwanie, na które trzeba przygotować lift pracy kogoś z DT. Zliftowałam kartkę-podziękowanie Klaudii Szpunar.  Moja kartka jest wykonana w wersji BN. Mam nadzieję, że chociaż odrobinę udało mi się uchwycić klimat pięknego oryginału.
Kartkę wykonałam z materiałów zakupionych w sklepiku Scrapakivi.


http://scrapakivi.blogspot.com/2017/11/swietujemy-6-urodziny-urodzinowe.html

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo.

Jola

13 komentarzy:

  1. Śliczne są obie wersje :-D Twoja kartka pełna koloru, elegancji i świątecznego klimatu :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna z tym czerwonym kwiatem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszło, powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka:) Mnie się ogromnie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, niczym nie ustępuje kartce Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna i piękne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny lift - dziekuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Rapakivi <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kwiatuszki i to złoto efekt bogatych świąt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...