Etykiety

środa, 22 listopada 2017

280. Z szopką

Pada śnieg, a właściwie to wręcz sypie. A jak tam u Was, też biało?
Dzisiaj kolejna kartka BN, tym razem z szopką.


Wyzwania:

1. Artimeno - Wyzwanie 60 - Praca z zimową/świąteczną tekturką Scrapińca
    W pracy użyłam tej tekturki KLIK

http://artimeno.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-60-praca-z-zimowa-swiateczna.html

  2. Laserowe LOVE - Wyzwanie 11 - Magiczne święta

http://laserowelove.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-11-magiczne-swieta.html

A taki mam widok za oknem...


Bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów pod adresem moich choinek ♥♥♥
Lubię takie eko klimaty, ostatnio chyba bardziej niż kiedyś :D.

Pozdrawiam serdecznie
Jola

19 komentarzy:

  1. Wspaniała śniegowa karteczka :) Ale biało za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka w bieli. U mnie też sypie:-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka na pewno pasuje do widoku za oknem:) Śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Pasuje do zbliżającego się klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna zimowa kartka. U nas dosyć ciepło i śniegu wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ozdobione brokatem elementy .Gwiazda betlejemska dodaje uroku szopce umieszczonej w głębi :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taki sam widom za oknem (w końcu mieszkam tam gdzie Ty) :)
    A karteczka jak zawsze u Ciebie piękna jest, taka zimowa... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka świetna, w zimowej szacie, pięknie oddaje nasza zimę, a za oknem zwiastun zimy? brrr pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śnieg popadał i zniknął, na szczęście mogę popatrzeć na Twoją śliczną, mroźną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas jeszcze nie biało, ale za to Twoja śnieżna karteczka wprowadza bardzo fajny zimowy nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka w bieli. A u mnie jeszcze jesień za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny widok już masz za oknem,Jolu.
    Kartka bardzo mi się podoba.Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny widok już masz za oknem,Jolu.
    Kartka bardzo mi się podoba.Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...