Etykiety

czwartek, 18 stycznia 2018

289. Słonecznej emerytury

Dzień dobry! Kochani, przede wszystkim serdecznie dziękuję za życzenia świąteczne i noworoczne, a szczególnie Uli za kartkę z życzeniami i przepiękne bombki serduszka, które ozdobiły moją choinkę (wyglądały cudnie!). Serdecznie dziękuję też Agnieszce, która o mnie pamiętała i przysłała mi piękną kartkę z życzeniami (Aga znowu dałam ciała, ale poprawię się obiecuję :)). Szczególnie dziękuję Izabeli za cudnego bałwanka! Dziękuję również za wszystkie życzenia, które zostawiliście pod moim ostatnim postem. Kochani, jeżeli nie udało mi się dotrzeć do wszystkich z życzeniami to bardzo przepraszam i tą drogą życzę wszystkim udanego roku: radości, szczęścia i powodzenia! Niech ten rok będzie dla wszystkich dobrym rokiem!

A teraz moja pierwsza praca w tym roku: kartka dla Emerytki. Pobawiłam się mediami i sama przygotowałam tło kartki. Kwiaty z białego foamiranu pokolorowane pastelami olejnymi.


Pozdrawiam serdecznie
Jola

13 komentarzy:

  1. Jakie cudowne kwiatki:) Śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tło zrobiłaś i śliczne kwiatki. Kartka dla emerytki przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna!!! - Super kolorystyka, kwiaty zachwycają!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Joluś cała przyjemność po mojej stronie i cieszę się że dotarła-nie zaginęła:-)
    Karteczka dla emerytki przepiękna, kwiatki jak zawsze wspaniałe:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki cudne :) Radosna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pastelowe kolory.. podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka! Tło wyszło Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudna, mogłabym na nią patrzeć i podziwiać dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka i cudowne tło zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet :) Cudne , delikatne kolory i kwiaty oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiaty i delikatne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...