Etykiety

środa, 22 maja 2019

357. Zestaw prezentowy

Tym razem, mam do pokazania zestaw urodzinowy dla młodego mężczyzny, zapalonego motocyklisty. Inspiracją do jego wykonania były dla mnie prace Doroty, która ma kota. Dorota zgodziła się na wykorzystanie Jej pomysłu (chociaż jak mi napisała, sam pomysł należy do niemieckiej scraperki, ale interpretacja Doroty podoba mi się bardziej), więc teraz chcę Wam pokazać moją wersję tego zestawu.
Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła ;D.








Dziękuję za odwiedziny i tyle ciepłych słów, pod moim poprzednim postem ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

16 komentarzy:

  1. fantastyczny zestaw! ślicznie i z humorem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle fantastyczna praca Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ha, ale fajny pomysł :) nie tuzinkowy i oryginalny :) kazdy się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i z pomysłem wykonany prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra zestaw. Świetnie Ci to Joluś wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu zestaw jest świetny!! Bardzo oryginalny i wspaniale wykonany :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na prezent urodzinowy. Jest i tort, i świeczka, i super motor :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zestaw :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Genialny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna , pomysłowa praca. Pięknie wykonana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł! Nieoceniona Twoja praca, gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykle pomysłowy i elegancki sposób na upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i bardzo kreatywny pomysł na prezent! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...