Etykiety

poniedziałek, 29 lipca 2019

358. Dekoracje

Dobry wieczór wszystkim. Oj dawno mnie tu nie było, ale znowu trochę bawiłam się w remontowanie :D. Tym razem zabrałam się za pokój, który należał do mojej córci. Wiecie jak to jest, dzieci dorastają, wyprowadzają się z domu, a ich pokoje stoją puste i obrastają kurzem. Na początku zagląda się tam, wspomina i nie chce się nic zmieniać, taki syndrom opuszczonego gniazda, ale w końcu coś z tym trzeba zrobić. Pozbierałam wszystkie najfajniejsze zabawki, przytulanki i książki, i wyniosłam na strych (dobrze, że taki mam ;D), resztę oddałam innym dzieciakom, niech jeszcze komuś przyniosą radość. Pracy było sporo, bo oczywiście jak zwykle odnawialiśmy wszystko to co jeszcze może się przydać i tak powstała nowiutka sypialnia :D. Przy okazji pokażę co zrobiliśmy.

Dzisiaj chcę Wam pokazać ozdoby jakie przygotowałam do nowej sypialni. Niby nic wielkiego, ale jestem z nich bardzo zadowolona.






Dziękuję za odwiedziny i komentarze ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

13 komentarzy:

  1. Prześliczne ozdoby! A te róże to foamiran? Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, Jolu cudna ozdoba!i delikatna, i bardzo romantyczna 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ozdoby Jolu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Ciekawa jestem całości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje piękne to i pokój musi być super po zmianie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatne, romantyczne... miło oddać się Morfeuszowi w takiej aranżacji. Pokój moich chłopców jest teraz kuchnią - odzyskał swoją pierwotną funkcję po trzydziestu latach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozodby powstały :) Już martwiłam się po cichutku o Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Uleńko, dziękuję za troskę, ale miałam tyle pracy przy tym remoncie, że już na nic innego nie starczyło mi czasu :D

      Usuń
  8. Jolu dekoracje zrobiłaś przepiękne, bardzo podoba mi się kolorystyka taka delikatna i romantyczna. Czekam na fotorelacje z remontu, jestem ciekawa cóż znów przerobiłaś. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby zrobiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie, prześliczne są te dekoracje :0) podobaja mi się listki na wianuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne dekoracje zrobiłaś!!! Osłodzą z pewnością pustkę w codzienności:))
    Znam te stany matczyne:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...