Etykiety

piątek, 20 października 2017

272. Słoneczko

Ostatnio większość czasu spędzam przy maszynie do szycia. Trzeba uszyć zasłony, poduszki, pokrowce na meble... I tak w trakcie tego szycia przyszedł mi do głowy pomysł na pewien drobiazg. Oczywiście zaraz się zabrałam do realizacji tego pomysłu i tak powstało słoneczko. Niby nic takiego, ale uszycie go sprawiło mi wiele radości :D.
Słoneczko, jak to słoneczko powędrowało w świat i trafiło do pewnej uroczej i bardzo uzdolnionej dziewczynki. Wiem, że się podobało więc jestem bardzo zadowolona.
Kochana Izabelo, niech Ci to słoneczko świeci wesoło przez cały rok.


Kochani, serdecznie dziękuję za życzenia urodzinowe i za wszystkie miłe słowa, które u mnie pozostawiacie, a które nieustannie sprawiają mi ogromną radość ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola


15 komentarzy:

  1. Takie słoneczko będzie świeciło nawet gdy na dworze pochmurno. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu takie piękne słoneczko będzie świeciło Izabelce nawet w te najbardziej pochmurne dni. Wspaniale Ci wyszło i nie dziwie się że radość przy szyciu wywołało bo aż buzia się do słoneczka sama uśmiecha. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,słonecznie to wykombinowałaś,aż buzia sama się uśmiecham :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana,słonecznie to wykombinowałaś,aż buzia sama się uśmiecham :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoneczko bardzo wesolutki, na poprawę każdego złego humoru :-) Urodzinki? Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie rozjaśni pokój takie urocze słoneczko :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczko świeci nam, a jakże! Zwłaszcza w taki pochmurny dzień jak dzisiaj! Jeszcze raz moja kochana z całego serca bardzo wspólnie z Izabelą bardzo, bardzo Ci dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie super słoneczko, rewelacja. Podziwiam tym bardziej, że ja do szycia mam dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoneczko jest cudne, przy okazji składam serdeczne życzenia urodzinowe dużo zdrowia i radości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...