Etykiety

czwartek, 12 października 2017

271. Idzie zima

Oj idzie, idzie... Jak tak patrzę co się u nas wyprawia z tą pogodą, to mam wrażenie, że zima stoi już za progiem. O taka...


Ale ja nie o tym...
Jak co roku w październiku, mam urodziny, każdy przecież ma... Tylko, że ja w tym roku, zupełnie o nich zapomniałam... Tak byłam zajęta remontem, że zupełnie wyleciało mi to z głowy... Stara już jestem, więc nic dziwnego... Ale jest przecież nasza kochana Uleńka, która ma wielkie serducho i zawsze pamięta o wszystkich, jestem pewna, że niejedna z Was się o tym przekonała. I co, i oczywiście dostałam całą wielką pakę prezentów :DDD. O właśnie takich...

Piękne pudełko i przybornik na biurko (tym razem to pudełko będzie moje, bo poprzednie, to córka zagospodarowała):


Cudowne kartki: jedna moja, druga dla mojej córci


Nie zabrakło oczywiście przydasi:


I na koniec cała paka:


Ula, Twoje serce jest wielkie jak kosmos :DDD. Dziękuję Ci bardzo za życzenia, za pamięć i za te wszystkie cudowności ♥♥♥

A Wam wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze :DDD.

Pozdrawiam serdecznie
Jola

24 komentarze:

  1. No to najlepszego !!! Wspaniałosci dostałaś od Uli :) Karteczka Śliczna- nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie wszystkiego najlepszego życzę . Super ,ze dostałaś niespodzianke

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Piękne prezenty dostałaś!
    Z karteczki powiało chłodem, ale u mnie na razie zrobiło się wreszcie ładnie-jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna !!
    Wspaniałe prezenty dostałaś:) Tylko pozazdrościć można:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszelkiej pomyślności w każdej dziedzinie życia Jolu :-D Cudowne prezenty :-D A karteczka craftowo-biała fantastyczna :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula jest niesamowita, Jej prezenty również! Wszystkiego najlepszego Jolu!

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa..zapomniałam napisać, że karteczka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu przede wszystkim zdrówka życzę, samych szczęśliwych chwil w życiu, radości i szybko ukończonego remontu. Piękny prezent od Ulki dostałaś:-)
    Karteczka zimowa piękna, z tą pogodą za oknem idealnie zaczyna się wpasowywać:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wszystkiego naj, naj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo to wszystkiego najlepszego Ci życzę!
    Prezenty dostałaś super :)
    A karteczka zimowa mnie zachwycił, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione ale najszczersze życzenia urodzinowe:)Piękne prezenty otrzymałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba Twoja kartka.Prezenciki super.Wielka jest radość gdy ktoś o nas pamięta. Wszystkiego dobrego . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Samych Serdeczności Ci życzę !!a niespodzianka przepiękna:))

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna eko kartka, a Ulenka potrafi zaskoczyć cudnymi prezentami, ma wielkie serce. Wszystkiego najpiękniejszego, spóźnione, ale z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest piękna ;)
    A paka - do pozazdroszczenia :) Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka piękna w swej prostocie:). Choć spóźnione, to składam najserdeczniejsze życzenia urodzinowe:). Prezent od Uli super i bezcenny, prosto z serca:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna, mroźna karteczka :) Prezent niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze raz Jolu,wszystkiego najlepszego.
    Bardzo miły prezencik.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...