Etykiety

niedziela, 22 października 2017

273. Róże i foamiran

To, że lubię róże, to już chyba wszyscy wiedzą, pełno ich w moich pracach. O zmaganiach z foamiranem i klejem na gorąco, też już Wam opowiadałam.  Musiało minąć trochę czasu, płachty zniszczonego foamiranu i sporo rozgrzanego kleju, ale w końcu mogę stwierdzić, że wreszcie coś mi się udało.
Dzisiaj chcę Wam pokazać efekt moich zmagań, foamiranowe róże.  Bardzo się starałam, bo te róże zrobiłam w prezencie dla Uli, więc musiały dobrze się prezentować. Uli się podobały, więc jestem  bardzo szczęśliwa.



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

21 komentarzy:

  1. O rajusku, są jak żywe :) Cudowny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja bukiet jest cudowny!!!!! Ja też lubię róże :) Bardzo, bardzo jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny bukiet!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny bukiet Jolu, jestem pod ogromnym wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne- i jakie nietypowe kolory!Pasują do siebie idealnie- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudowne,przepięknie ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa przepiękne, próbowałam robić kwiatki z foamiranu i dałam sobie spokój, bo mi nijak nie wychodzą. A Twoje są jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne róże! Zrobiłaś je po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie sobie poradziłaś z fornirowymi różami . Są cudowne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!!! Cudowne drzewko różane!!! Wspaniale Ci wyszły te róże!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Te róże są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne roze,tylko podziwiac, nie dziwie sie ze sie spodobaly, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne róże,też kiedyś takie robiłam są bardzo pracochłonne i wychodzi dużo foamiranu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...