Etykiety

sobota, 3 listopada 2018

331. Wymianka z Sandrą

Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Sandrą z bloga Moje pasje na prywatną wymiankę i dzisiaj chcę Wam pokazać jak nam poszło.
Sandra zamówiła u mnie kartkę urodzinową dla swojej Mamy...
Do kartki dorzuciłam jeszcze kilka innych rzeczy, o których pomyślałam, że może się spodobają...


Zrobiłam też Sandrze łapacza snów, bo wyczytałam na Jej blogu, że je lubi.


Ja natomiast zamówiłam sobie u Sandry naszyjnik z koralików, ale oczywiście Sandra dorzuciła do swojej paczki jeszcze inne super fajne rzeczy...






Jak sami widzicie, wyszło nam na bogato :DDD Jestem bardzo, bardzo zadowolona z naszej wymianki.
Kochana Sandro, serdecznie Ci dziękuję za prezenty, które sprawiły mi wiele radości :DDD. Wszystko jest piękne i w kolorach jakie lubię. Sandra mi pisała, że ucieszyła się z moich prezentów, więc tym bardziej jestem zadowolona i uważam, że wymianka udała nam się znakomicie!!!

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

10 komentarzy:

  1. Super niespodzianki przygotowałyście dla siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie z Sandrą jesteście super babeczki :) Wymianka na bogato :) super Wam wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne prezenty, fajna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne prezenty, fajna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie robicie piękne rzeczy i super wymiankę przygotowałyście. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianka idealna, dziękuję! :) mamie kartka się bardzo, bardzo podobała!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...