Etykiety

sobota, 10 listopada 2018

334. Choinka nr 1

Ostatnio zrobiłam trzy kartki BN, których motywem przewodnim jest choinka, ale każdą z nich pokażę Wam w inny poście. Kartki są prawie takie same, ale jednak każda jest inna...
Dzisiaj choinka złoto brązowa z shaker box'em. Wypełniłam ją grubym brokatem i mikrokulkami. Ponieważ chciałam żeby brokat był bardziej widoczny, w środku przykleiłam małe złote gwiazdki. Wszystko pięknie się błyszczy i moim zdaniem wygląda całkiem atrakcyjnie, chociaż kolorystyka jest trochę nietypowa.





Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna- wszystko idealnie4 pasuje i jeszcze to złotko...:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoto to jak najbardziej Świąteczny kolor :) ja uwielbiam jak się błyszczy i mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Wspaniały pomysł i super realizacja!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Brązowy ... mój ulubiony :).

    Śliczną kartkę zrobiłaś. Choinka super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko pasuje! I kompozycja, i elementy, i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo i efektownie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny efekt! Niby kolory mało bożonarodzeniowe, ale przepięknie się prezentują!
    Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...