Etykiety

poniedziałek, 22 września 2014

78. Zawsze jest czas na herbatę

Za kilka dni moja córka będzie miała urodziny, więc zrobiłam Jej kartkę. A jako że córka jest ogromną fanką herbaty i zbieraczką kubków, to kartka jest właśnie w takim kształcie.

Kartkę zgłaszam na: 
1. 3 wyzwanie  do Craft and You Design "W nietypowym kształcie". Do wykonania kartki użyłam papieru z kolekcji My Wedding.
2. Wyzwanie 29 do Sklepu Ewa - Oswoić budzik 

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-29-oswoic-budzik.html

3. Wyzwanie nr 41 - Tik tak - do Galerii Rae

http://blog.galeria-rae.pl/2014/09/16/wyzwanie-nr-41-tik-tak/


10 komentarzy:

  1. No tak, nigdy nie zrozumiem tych herbacianych zapędów (przecież kawa taka dobra!!!) ;) Świetna kartka. No i te cudne kwiatuszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Kawa jest super, ale dobra herbata z miodem i cytryną w zimowy dzień też jest świetna ;)

      Usuń
  2. Świetny kubasek i ten motylek taki słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię karteczki w nietypowych kształtach - Twoja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. AMAZING!!! Thanks for playing along with us at Craft & You Design!
    ~Olga Kovalchuk

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomniałaś nastawić budzik na five o`clock-a!,
    hi, hi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ on był nastawiony na five o'clock, ale zanim skończyłam to wskazówki się przesunęły :))

      Usuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...