Etykiety

niedziela, 27 września 2015

141. W Oranżerii

Kartka pudełko na ślub. Miało być pomarańczowo i zielono z odrobiną brązu, a motywem przewodnim miały być mandarynki. Sami przyznacie, że jak na ślub są to dość nietypowe kolory, mnie skojarzyły się z Oranżerią.
A tak wygląda to, co wymyśliłam... Stemple Novinka ten i ten.

Pięknie wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze, które niezmiennie radują moje serducho :DDD.
Witam też nowe obserwatorki, jest mi bardzo miło gościć Was u siebie :DDD.
Pozdrawiam serdecznie
Jola

22 komentarze:

  1. Pięknie to wymyśliłaś! Kartka - pudełko śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie bogate to pudełko! Kolory faktycznie dość nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale suuuper :) Ekstra pomysł i wykonanie miodzio :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny efekt. Pięknie wyglądają tu te kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba , piękne i pomysłowe pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko zapachu brakuje... :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakty dość nietypowa kolorystyka, ale całość bardzo gustownie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło fantastycznie,piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak właśnie gorąco powinno być na ślubach....jak na Twojej kartce...świetna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna. Pudełko jest cudowne- bardzo mi się podobają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna. Wspaniała kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszło Ci to wymyślanie! Efekt wspaniały i kolory zachwycają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, rzeczywiście młodzi pokombinowali z kolorami i motywem :).

    Rewelacyjną pracę stworzyłaś i na pewno byli bardzo zadowoleni :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale bogate wnętrze pudełeczka, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...