Etykiety

sobota, 2 kwietnia 2016

182. Podziękowanie

Dziękuję za przemiłe życzenia świąteczne, te wirtualne i te rzeczywiste. Dzisiaj chcę Wam pokazać, co dostałam od zająca.
Ula przysłała mi cudowną kartkę oraz swoją fantastyczną szydełkową kurę, ale najbardziej to mnie jednak ucieszył kurczak wykonany przez Jej córkę Izabelę. Dziewczyny, jesteście cudowne!!!

 Musicie przyznać, że prezenty są piękne. Były jeszcze słodycze, ale zniknęły w jakiś przedziwny i niewyjaśniony sposób :))).
Irena, przysłała mi swoją super kartkę - jajo z niespodzianką :))). Ale to jeszcze nie wszystko, bo przesyłka zawierała jeszcze prezent w postaci kanwy i muliny, i cudnych wstążek z ozdobami. Wszystko wykorzystam do ostatniej niteczki.

Kochane, serdecznie Wam dziękuję za pamięć i tak miłe sercu niespodzianki. Sprawiłyście mi ogromną radość. Dziękuję ♥♥♥
A poniżej zdjęcie zbiorowe, na którym jest jeszcze jedna cudna kartka, którą dostałam wraz z zamówieniem ze sklepu scrapkowo.pl

Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze pod moim poprzednim postem :DDD.
Pozdrawiam serdecznie
Jola

8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...