Etykiety

czwartek, 13 października 2016

211. Kuba

To już chyba koniec sezonu ślubnego, przynajmniej u mnie.
Dzisiaj ślubne pudełko w dość nietypowych kolorach. Tym razem wykorzystałam papiery Piątku 13-go oraz złoty i czerwony papier wizytówkowy. Państwo młodzi uwielbiają koty i marzą o wycieczce na Kubę - a jak Kuba to nie może zabraknąć słynnych cygar.
Mam nadzieję, że taka wersja ślubnego pudełka też się Wam spodoba. Zapraszam do oglądania.



Kochani, bardzo dziękuję za życzenia oraz odwiedziny i komentarze pod ostatnim postem.

Pozdrawiam serdecznie
Jola

22 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita.... genialnie wymyślone, genialnie zrobione...skąd tyle pomysłów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko jest rewelacyjne, w wyrazistych kolorach, przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te Twoje spersonalizowane pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, świetne, świetne!!! :) ...i te wszystkie szczegóły! niesamowite :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, eleganckie, pomysłowe i cudnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe i takie nietypowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie Jolu,jak zawsze :) Jest się czym zachwycać. Świetne połączenie koloru.Jestem dla mnie mistrzynią, nie tylko w wykonaniu ale i pomysłowości, co miałam okazję się o tym przekonać. Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie Jolu,jak zawsze :) Jest się czym zachwycać. Świetne połączenie koloru.Jestem dla mnie mistrzynią, nie tylko w wykonaniu ale i pomysłowości, co miałam okazję się o tym przekonać. Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspanialy prezent, fantastyczne zestawienie kolorow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent, idealnie dopasowany do gustu obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowy boksik, pomysłowo wykonany i z dbałością o szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalnie Ci to wyszło, idealnie oddałaś klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglada ten zloty papier. Na zywo rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pudełeczko. Cała praca niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory może i nietypowe, ale za to jak wspaniale sobie z nimi poradziłaś! aż się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam i się zachwycam....cudnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne pudełko, niesamowicie dopracowane w każdym szczególe. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory dobrane idealnie :) i jaki bogaty ten box, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...