Etykiety

wtorek, 20 czerwca 2017

252. Candy urodzinowe

Kochani, dokładnie 22 lipca 2013 roku opublikowałam mój pierwszy post, co oznacza, że jestem w blogowym świecie od czterech lat.
Oczywiście bywało różnie, bo początki zawsze są trudne. Myślę, że też mieliście wątpliwości, coś w stylu: O rany, nikt do mnie nie zagląda, pewnie zrobiłam beznadziejną kartkę, po co ja w ogóle to zakładałam... i takie tam.
Jak zaczynałam to nie miałam pojęcia jak się pokazać w tym wirtualnym świecie, nie wiedziałam jak nawiązać znajomości, poznać nowych ludzi. Ale jakoś krok po kroku udało się, jesteście ze mną, zaglądacie, komentujecie; nawet wtedy, gdy pojawiam się bardzo rzadko, nie opuszczacie mnie. Dzięki Wam przeżyłam dużo radości, poznałam wspaniałe i twórcze osoby, nawiązałam kilka cudownych znajomości. A czytając wasze komentarze wzruszałam się nie raz, nie dwa do łez lub pękałam ze śmiechu. Dziękuję Wam za to bardzo serdecznie ♥♥♥

A teraz czas zacząć świętowanie!


Zapraszam na urodzinowe słodkości.
Jako że ostatnio całkowicie zauroczył mnie foamiran, przygotowałam dla Was trochę własnoręcznie wykonanych kwiatów, kilka arkuszy foamiranu, pręciki różnej maści oraz komplet pasteli. Oczywiście jest jeszcze kilka innych rzeczy – wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach.




 Zasady są takie jak zawsze:

1. Jeżeli macie ochotę na wzięcie udziału w zabawie, zostawcie komentarz pod tym postem.
2. Proszę o umieszczenie banerka o candy na pasku bocznym swojego bloga, niech inni też się dowiedzą, że w Moim Zaciszu trwa zabawa.
3. Wyniki candy ogłoszę dokładnie 22.07.2017 roku, czyli w dzień urodzin bloga.
4. Wysyłam tylko na terenie Polski.

Życzę wszystkim dobrej zabawy :DDD.

Pozdrawiam serdecznie

Jola

127 komentarzy:

  1. Jejusieńku co tu za rajskie candy !!! Kwiaty, już mi się będą po nocy śniły:) pastele- nie próbowałam jeszcze. Tyle papierów, dodatków, błyskotek...aż głowie się kręci :) Pierwsza jestem , ale chyba ze 100 chetnych bedzie. Gratuluje Jolu 4 lat blogowania, bloguj z nami jeszcze wiele wspaniałych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę pierwsza! yupppi! :-)
    Znam te blogowe rozterki, oj znam! Cieszę się, że jesteś w blogowej sferze i mogę cię odwiedzać i podziwiać Twoje prace. Życzę Ci jak najwięcej twórczych pomysłów i abyś czuła, że wciąż się rozwijasz. A do tego ściskam wirtualnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko, możemy być pierwsze egzekwo :)jak pierwsza wygra to się podzielimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest co dzielić, więc nie ma sprawy. Ja lubię dzielić się z innymi. :D

      Usuń
  4. Joluś miałam podobne rozterki-niedawno minęło u mnie 3 lata i jak wróciłam do pierwszych postów to brak żadnych komentarzy dopiero z czasem się pojawiły i też myślałam po co mi to, nikt nie koment nie ładne haha. Gratuluję 4 na torcie i oby tak dalej, piękne prace nam pokazujesz.
    Po takie wspaniałe słodkości oczywiście że stanę w kolejce-mi uż same kwiatki by wystarczyły bo są cudne:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolus tworzysz przepiękne miejsce w sieci, uwielbiam tu do Ciebie zaglądać, chętnie dołączę do zabawy, niestety nie mam do niedzieli dostępu do kompa wiec banerek zawisnie u mnie w niedziele właśnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu ,gratuluję 4 lat blogowania i życzę wielu ,wielu kolejnych oraz nieustającej weny :-D Mnie też by wystarczyły same kwiatki ,są przecudne . Pędzę wieszać banerek :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. No, gratuluję! :D 4 lata blogowania to prawdziwy sukces! Powodzenia w dalszej twórczości!
    PS. Zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wsystkiego twórczego z okazji roczku bloga.
    Ustawiam się w kolejce po takie wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał ale wypasiona nagroda :)
    Gratuluję blogowego sukcesu i z chęcią wezmę udział w zabawie !
    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję czterech lat blogowania! Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu, gratuluję takiej rocznicy. Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim Candy. Byłaś jedną z pierwszych osób, która przygarnęła mnie na swojego bloga, pozytywnie komentowała, za co serdecznie dziękuję. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje takiej rocznicy i z wielką chęcią zapisuje się do zabawy:).Życzę kolejnych tak owocnych lat:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jolu gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu wielu kolejnych!
    Ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana moja, te urodziny nie mogą odbyć się beze mnie ;) Życzę Ci samych pogodnych dni i abyś długo, długo zachwycała nas i rozpieszczała swoimi pracami :) Banerek oczywiście gości już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy :) Z radością dopisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pięknej rocznicy! I czekam na kolejne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wezmę udział w twojej zabawie i zyczę jeszcze wielu lat blogowanie
    a banerek juz umieszczam

    OdpowiedzUsuń
  20. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia! Super nagrody przygotowałaś. Biorę udział w Twoim candy.
    Banerek: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze wielu pięknych prac, wielu zadowolonych klientów, mnóstwa inspiracji i weny twórczej, niech Twoje prace cieszą nasze oczy i inspirują do działania przez wiele kolejnych lat!
    Nagroda dla odwiedzających przewspaniała, także staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Iście bogate nagrody przygotowałaś Jolu :) Gratuluję tak długiego okresu w blogosferze :) Życzę wielu kolejnych owocnych lat :) Również i Ja spróbuję szczęście u Ciebie :) Banerek już wisi na moim blogu mikaglo.blogspot.com
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała rocznica. Twórz , publikuj, pokazuj.Zapisuję się po te cudowności. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ukrywam, że trafiłam do Ciebie przypadkiem, a to dlatego, że dopiero stawiam pierwsze kroki w kartkowym świecie. Ale to był świetny przypadek, bo z chęcią się rozgoszczę na dłużej w Twoim świecie blogowym. Nie przegapię takiej okazji i nie ukrywam, że na starcie takie prezenty byłyby dla mnie czymś genialnym.
    Gratuluję urodzin i życzę jeszcze wielu owocnych lat w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana przygotowałaś świetną nagrodę, te kwiatki są cudowne więc zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jolu, przede wszystkim gratuluję kolejnego twórczego roku i świetnie prowadzonego bloga! Twoje prace zachwyciły mnie od pierwszego zaglądnięcia tutaj i tak jest do dzisiaj!!! życzę CI kolejnych pięknych prac i pomysłów, a do zabawy zapisuję się z chęcią i czekam na wyniki:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję 4 urodzin i życzę jeszcze wielu wielu twórczych lat blogowania. Jakie cudne prace u ciebie rozgościłam się trochę ale zamierzam wpadać tu regularnie. Zapisuję się na zabawę, nagrody wspaniałe, banerek wisi u mnie na www.pasjevioli.pl. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję! Super zabawa z super nagrodami. I ja chętnie wezmę udział :) Życzę oczywiście jeszcze wielu lat twórczości i weny! Banerek u mnie:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy i życzę wielu, kolejnych lat blogowania:)
    Z przyjemnością wezmę udział w candy. Banerek już wisi:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy! Przepiękne te kwiaty i papiery. Chętnie przyłączam się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jolu te początki to faktycznie mało komu się udają, ja nawet myślałam żeby usunąć kilka pierwszych lat, bo mój początek był w 2010 roku, ale na razie zostawiam jak jest.
    Gratuluję Ci urodzinek i życzę kolejnych, wielu bardzo udanych :-)
    Twoje prace są piękne i jest co oglądać.
    Z wielką przyjemnością zapisuję się na losowanie, bo kwiatuszki są prześliczne, te róże bardzo przyciągają moją uwagę i chętnie bym została ich właścicielką. Ja na razie z foamiranem nie toczę batalii, bo to strasznie wciąga, więc odkładam na jesienne wieczory:-)
    serdecznie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję czterech latek i życzę wielu kolejnych :) Koło takich cudeniek nie można przejść obojętnie. Z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cuuuda!I te kwiaty! Śliczne.
    Ja jeszcze z foamiranu nic nie robiłam. Pora spróbować :)
    Ustawiam się w kolejce.
    PS. Gratuluje rocznicy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję 4 rocznicy (takie rozterki to chyba każdy z nas miał), a na kwiatki to ja zawsze chętna:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście świętuję z tobą Jolka,tak piękną rocznicę blogowania i życzę wielu kolejnych,bo prace są piękne.Uwielbiam!
    Nawiasem,przeoczyłam swoją czwartą rocznicę...,ale nadrobię wkrótce;)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Jolu, 4 lata to naprawdę dużo! Niech Ci nigdy tego zapału nie braknie! Szkoda, że nie da się w komentarzu wkleić zdjęcia, bo zobaczyłabyś, że na szafce obok mnie stoi Twoja poziomkowa budka;-D A kwiaty od Ciebie użyłam na razie tylko 4- na specjalne okazje:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję kolejnych blogowych urodzin :) Troszkę się rozgościłam u Ciebie, bo jest co podziwiać :) Chętnie wezmę udział w zabawie, banerek zabieram na http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Serdecznie gratuluję zbliżającej się 4 rocznicy powstania bloga i życzę wielu kolejnych wspaniałych lat tworzenia i nowych interesujących znajomości oraz dalszego uzależnienia od papieru, foamiranu, nożyczek i innych wspaniałości. Jak czytałam początek posta - to tak jakbym czytała o swoich początkach:). Nie było łatwo, oj nie. Piękne przygotowałaś candy - bardzo bogate - na Urodziny Twojego Bloga!!! Kwiaty z foamiranu są prześliczne:). Chętnie pozostanę na dłużej i będę podziwiała kolejne inspirujące prace:). Pozdrawiam serdecznie i banerek umieszczam u siebie: kasia-haj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. gratulacje z okazji zacnej rocznicy . Przeszłaś już niemało i rozwinęłaś w tym czasei skrzydła . Zyczę Ci dalszych sukcesów , wspaniałych chwil i niekończącej weny . Zarażaj innych pasją , Niech Twoja praca przynosi Ci satysfakcję .

    OdpowiedzUsuń
  40. Jolu gratuluję:)) Życzę jednocześnie wielu kolejnych lat wspaniałej twórczości, wyjątkowych prac i nieustającego natchnienia :) Bardzo chciałabym z czystej sympatii wziąść udział w Twoim candy, ale nie spełniam warunku 2 - coś się sknociło w moim blogspocie i nie mogę nic dodać/usunąć z paska bocznego :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wielu lat w blogowym świecie. Jako początkująca scraperka z wielką chęcią przyłączę się do zabawy.Dla mnie to same skarby! Posiadam krajowy adresik. Banerek na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jolu, gratuluję tych czterech lat blogowania! Cieszę się, że mogę do Ciebie zaglądać i podziwiać wspaniałe prace. A Twoje kwiaty zachwycają mnie od dawna, więc spróbuję szczęścia w Candy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje 4 lat i życze kolejnych wielu. Cudne prace tworzysz, rzadko może komentuję ale często podglądam :) Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy, przepiękne rzeczy przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kartki obok haftu to moja druga pasja, zatem nie umiem obojętnie przejść obok takich cudeniek.:) Zapisuję się i życzę Ci wielu lat twórczego blogowania.:)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow świetne candy, nie mogę przejść obojętnie- śliczne kwiaty z pianki, sama jeszcze żadnego nie zrobiłam ale już mam materiały więc tylko muszę siąść bo też patrze na nie maślanymi oczami i patrzę :)
    gratulacje 4 lat i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czas leci szybko,gratuluję rocznicy i zyczę kolejnych.Chyba każda z nas miewa blogowe rozterki :)Piekne candy,przesliczne kwiatki.Nie mam szczęścia ale ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. "Jedyna godna rzecz na świecie: twórczość,
    A szczyt twórczości to tworzenie siebie." L.Staff
    gratuluje 4 latek blogowania, coraz większych sukcesów i wiary w to co robisz. Twórz dalej i uszczęśliwiaj innych swoimi pracami.

    Ja ustawiam się w kolejce po słodkości a kwiatki zwłaszcza:)Nie sposób przejśc wobec takich cudów obojętnie.
    Z pozdrowieniami- Ewa

    OdpowiedzUsuń
  48. Jolu życzę Ci kolejnych obfitych lat blogowania :).

    Cudne rzeczy chcesz nam podarować więc i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję Ci serdecznie wytrwałości, tak jak piszesz - wiele rzeczy przychodzi z czasem, ale doświadczenie, znajomości i płynące z tego radości zostają na bardzo długo. Cieszę się, że po nitce do kłębka do Ciebie trafiłam. Z miłą chęcią dołączę do kolejki w Twoim candy, bo którąś z nas chcesz porządnie rozpieścić. Banerek powiesiłam na zafolkowana.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne kwiaty...z przyjemnością biorę udział i życzę jeszcze wielu twórczych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Serdeczne życzenia z okazji 4 lat blogowania! Wielu dalszych wspaniałych inspiracji Ci życzę! Przygotowałaś cudne prezenty! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek wisi na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, nieustającej weny i wiernych czytelników Ci życzę:-)
    Trafiłam tu przypadkiem i zachwyciły mnie Twoje prace:-) Kwiatki robisz po mistrzowsku!
    Chętnie zapisuję się do Twojej zabawy:-) Pozdrawiam serdecznie:-)
    https://bawelnianeniteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję i życzę kolejnych lat pełnych pasji i radości :)
    i oczywiście staję w kolejce po Twoje cuda!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow! Jakie genialne kwiaty! Oczywiście przyłączam się do zabawy, a Autorce życzę kolejnych twórczych lat z blogiem, bo grzechem byłoby TAKIEJ twórczości nie ujawniać ;).

    OdpowiedzUsuń
  55. Aaaaale cuda. Te kwiaty są genialne i zauroczyły mnie kompletnie. Z wielka chęcią dołączam do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję rocznicy ! z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :) banerek już na moim blogu :) https://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję dwóch lat blogowania, życzę następnych.
    Chcę, chcę kwiatki zrobione przez Ciebie, resztę też przygarnę ;-)
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojojoj jaka długa kolejka :) z przyjemnością ustawiam się na końcu i tym samym zgłaszam swój udział w zabawie :) Gratulacje z okazji pięknej rocznicy blogowania i oczywiście życzę Ci nieustającej weny twórczej ,byś mogła robić takie piękne kwiatki i nie tylko :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję rocznicy :) Staję też w kolejce po takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Serdecznie gratuluję rocznicy !Piękne candy,prześliczne kwiatki.Z wielka chęcią dołączam do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję! Ciesze się, że tak dobrze czujesz się w naszym blogowym świecie. Też tak mam :)
    Super prezencik przygotowałaś, więc chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie zgłaszam się do zabawy:) Chyba każda z nas na początku blogowania miała takie same obawy:) Ale jako, że środowisko blogowych rękodzielniczek jest fantastyczne, to wszystko plynnie się odbywa:) Gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję kolejnej rocznicy, blogowy świat bardzo wciąga, można dzięki niemu poznać choć wirtualnie fantastyczne osoby. Życzę Ci dalszej wytrwałości, serdecznie pozdrawiam i zgłaszam się do Twojej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja swój pierwszy post opublikowałam 12 lipca 2012 roku, ale ten czas leci :)
    Gratuluję Ci i zycze dalszej owocnej pracy.
    Chętnie przyłączam się do zabawy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...