Etykiety

sobota, 2 czerwca 2018

313. Składana kartka

Dzisiaj kartka do koperty, ale jednak przestrzenna. Ponieważ bardzo podobają mi się takie kartki, postanowiłam zrobić coś podobnego. Muszę przyznać, że bez specjalnego wykrojnika, kartkę robi się dość trudno i jest ona bardzo pracochłonna, ale do zrobienia.  Muszę co prawda, dopracować jeszcze parę elementów, ale i tak uważam, że wyszło całkiem fajnie. Mam nadzieję, że i Wam spodoba się taka składana kartka.





Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie
Jola

23 komentarze:

  1. Wow, rewelacja :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i romantyczna scena !!! Też mam zamiar zrobić to warstwowe pudełko ,ale ograniczę się do 3 warstw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajuśku, Jolcia, ona jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna... romantyczna baaardzo. A te motylki? To dziurkacz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt wow!!! Piękna kartka Jolu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne delikatne cudo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu aż kilka razy powiększyłam zdjęcia aby dokładnie obejrzeć to cudeńko. Wspaniała karta. Efekt powala. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama to wymyśliłaś? Kartka jest piękna i pomysłowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne:) Bardzo uroczyste i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu, fantastyczna kartka! piękna i bardzo pomysłowa w formie! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny efekt Twojej karteczki! Jestem pod wielkim wrażeniem! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita, przepiękna i taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka bardzo efektowna,super pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za wkład pracy. Przecudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wyszła genialnie ta karteczka , pomysłowo i efektownie

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita jest przestrzenność tej kartki:) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...