Etykiety

sobota, 11 lipca 2020

379. Arbuz

Dzisiaj chcę Wam pokazać coś zupełnie innego, coś co robiłam pierwszy raz w życiu.
Ostatnio postanowiłam nauczyć się czegoś nowego i padło na koraliki. Kiedy udało mi się opanować podstawy łączenia koralików zrobiłam kolczyki. Jak już je zrobiłam, to pomyślałam, że do kompletu przydałby się naszyjnik i tak powstał arbuzowy komplet. Zajęło mi to strasznie dużo czasu, ale jakoś udało mi się skończyć. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Użyłam koralików TOHO 15/0, drutu pamięciowego i kilku czeskich szklanych korali.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze ♥♥♥

Pozdrawiam
Jola

19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz w życiu? Cudny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sobie wyobrażam drugi raz :) prawdziwe cacuszko :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplecik ...ile to pracy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczyste i radosne - wymarzone na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż trudno uwierzyć, że to debiut. Piękny, soczysty komplecik :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu gratuluje kochana, że spróbowałaś czegoś nowego i to z jakim efektem! WOW! Przepiękny, letni komplet!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, coś nowego i w Twoim wykonaniu coś PIĘKNEGO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity jest , trudno uwierzyć , ze to pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu, Joluś, to Twój debiut? Nie wierzę! Komplet jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie sobie poradziłaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną biżuterię wymyśliłaś.Prawdziwie letnia ozdoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki soczysty, energetyczny zestaw, idealny na lato albo jako pięknie wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale cudowny komplet :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ to piękne, jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...