Etykiety

wtorek, 7 czerwca 2022

399. Lalka

 Witam...

dzisiaj chcę Wam pokazać lalkę, którą ostatnio uszyłam. Chociaż maszyna do szycia to nie jest mój żywioł, jednak kiedy moja przyjaciółka została babcią postanowiłam zrobić dla Jej wnusi coś specjalnego. I tak powstała ta lalka. Muszę przyznać, ze zajęło mi to strasznie dużo czasu, ale w końcu jest. Mam nadzieję, ze lalka się spodoba i będzie miłą przytulanką. Zapraszam do oglądania...






Dziękuję za wizytę i komentarz ♥♥♥

Pozdrawiam serdecznie

Jola



8 komentarzy:

  1. Jolu ja tam myślę że maszyna Cie lubi bo piękna królisia wyszła. Super ma ubranko i będzie prawdziwym przytulaskiem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jestem jako anonim, to byłam ja hihi. Buziaki

      Usuń
  2. Kuszą mnie te zabaweczki od dawna. Jak obejrzałam twojego króliczka to zapragnęłam maszynę zakurzoną ze strychu wyciągnać:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, przesłodka i cudna przytulanka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Królisia jest cudna i jakie ma gustowne ubranko :).

    Chyba lubicie się z maszyną bardziej niż myślisz ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Laleczka wyszła Ci cudownie:)Pięknie ją ubrałaś i rumieniec jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalka wspaniała i nie ma wątpliwości że na pewno się spodoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...